top of page
Bootcamp buildup

JOUW DOEL: EEN BOOTCAMP ROCKEN!

Wil jij graag bootcampen, maar vind je dat nog een klein beetje spannend? Misschien ben je herstellende van een blessure, een tijdje afwezig geweest of heb je uberhaupt nog nooit bootcamp gedaan...

Laten we duidelijk zijn: Bootcamp is geschikt voor ieder niveau, iedereen is welkom in de les; óók beginners. Tegelijkertijd begrijpen we dat het ook spannend is om te starten en je misschien eerst wat extra (persoonlijke) begeleiding wilt in het opbouwen.

Daarom hebben wij een speciaal trainingsprogramma ontwikkeld waarin we je in 9 weken klaarstomen om fit én comfortabel de bootcamp te kunnen volgen! 

DSC01070_edited.jpg

Blessurepreventie

Kracht

 

Uithoudingsvermogen

Dit doe je met een trainingsschema dat iedere 3 weken een stapje intensiever wordt. We beginnen super laagdrempelig en bouwen gecontroleerd op. Het schema wordt dan ook gepersonaliseerd op jouw niveau en eventuele blessures.

In 9 weken werk je aan de bouwstenen:

Hoe ga je te werk?

Het schema voer je 1x per week uit binnen één van onze small-group trainingen, hier wordt je persoonlijk begeleid door een personal trainer. Kies hier welk tijstip voor jou het beste uitkomt.

 

Daarnaast doe je nog minstens 1x per week een groepsles naar keuze zoals bijvoorbeeld yoga of pilates. Deze hoeft niet intensief te zijn, maar is wel belangrijk om je core-stability op te bouwen.

 

Vanaf week #3 komt er nog een walk/run opdracht bij, geschikt voor jouw niveau.

DSC_0555.JPG.jpg

Dit traject bedraagt 270 euro voor 9 weken. Leden van De Fitfanaat krijgen 70 euro korting.

Voor klanten van de studio is het schema kosteloos te volgen.

Bootcamp buildup

Bedankt voor je aanmelding! We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Ga je tussendoor even op vakantie? Geen probleem! De small-group kan op pauze en één of twee weken rust kan prima worden ingecalculeerd.

bottom of page